ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ شنبه 25 مرداد 1393برچسب:مهدی طارمی, توسط saied |

مهدی طارمی در گفت و گویی با تسلیت درگذشت مهدی نفر گفت: روز گذشته فراموش کردم این حرف را بگویم و از این بابت خیلی ناراحت هستم اما الان می گویم که گلی که در بازی با ذوب آهن زدم را به خانواده مهدی نفر عزیز تقدیم می کنم.

 

 
وی ادامه داد: با این کار تنها می توانم تسلی به خانواده این عزیز بدهم که همیشه بی ادعا در کنار پرسپولیس بود و من در این مدتی که در پرسپولیس هستم می دیدم که این مرحوم چقدر برای ارسال اخبار صحیح تلاش می کرد. گل بازی دیروز را به خانواده نفر تقدیم می کنم تا یاد این عزیز همیشه گرامی باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: